Rode, schrale plekken op penis

Sinds een tijdje geleden is er bij mij een symptoom tevoorschijn gekomen welke schrale, lichtelijk pijnlijke plekken op mijn penis veroorzaak.
    Het meeste komt het nadat ik en mijn vriendin sex hebben gehad. Mijn penis wordt dan heel gevoelig en het lijkt erop dat het 'brand plekken' zijn van de wrijving. Echter sinds vandaag kwam er ook vel vanaf en leek het net of er vocht is uitgekomen. Kleine brokjes vel, of iets dergelijks, hingen aan mijn schaamhaar.

Voorheen heb ik het nooit gehad. Het is eigenlijk pas begonnen sinds een paar maanden terug. Ik had toen voor de eerste keer in mijn leven mijn schaamhaar geschoren en toen begonnen de plekken te komen, naar zover ik me kan herinneren.

Kan iemand mij misschien vertellen wat er aan de hand kan zijn?

PS: ik zit op het moment in China voor werk en ga hier liever niet naar het ziekenhuis. Ben er al één keer voor andere klachten heen geweest en voelde me er compleet niet op mijn gemak. Dus als iemand een antwoord heeft waarbij een ziekenhuis niet bij te pas hoeft te komen, maar de apotheek genoeg is, dan ben ik zeer dankbaar.

Reageer

Nou, waarschijnlijk knijpt je vriendin je te hard af en ja dan krijg je dat he

Reageer

Ik ben 13 en nog maagd en heb ook een grote schrale plek op mn penis.

Reageer
Reageer op: Rode, schrale plekken op penis
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief