Zoeken Vraag het forum

relatie of niet?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb een aantal maanden geleden een leuke man ontmoet. Het gaat echt super goed tussen ons. Maar hij stuurde mij net een familie foto en daar stonden wat bekenden mensen op..

Komt ie: L is het achternichtje van mijn moeder, L is dan mijn achter achternichtje en L is mijn zusjes peettante. Die leuke man die ik heb ontmoet is of haar neef of haar oom, dat weet ik niet zeker. Maar wat is hij dan van mij? Hopelijk niks!

Ik heb geen contact meer met L, dus ik weet het verder ook niet.

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hij is in ieder geval geen bloedverwant van jou.

Reageren
    Anoniem

Ik heb hem vandaag gesproken via de telefoon en ik heb vertelt dat ik een aantal mensen van de foto ken. Ik heb gezegd wie. De man en vrouw die ik van de foto ken zijn zijn oom en tante. L is het kind van zijn oom en tante. Dan is dat zijn nicht toch?

Maar zij is mijn achter achter nicht. Is hij dan alsnog niks van mij? Want achter achternicht is wel ver weg toch?

Ik heb hem verder nog niks gezegd dat L mijn achter achter nicht is. Dat bespreek ik liever face to face.

Reageren
    John (moderator)

Hij is geen bloedverwant van jou.
    Bovendien zijn relaties en huwelijken tussen neven en nichten niet bijzonder en niet verboden.

Reageren
    Anoniem

Maar hij is toch geen neef of achterneef van mij? Voor zo ver ik het van vroeger nog weet, heb ik hem ook nog nooit op een verjaardag gezien. Sowieso nog nooit over hem gehoord. Erg vreemd allemaal..

Reageren
    John (moderator)

Nee hij is geen neef, ik gaf dat als voorbeeld aan. Geen probleem dus om een relatie met hem te hebben. Zelfs al zou het een neef van je zijn.

Reageren
    Anoniem

Oke heel fijn! 🙂 Maar wat is hij van mijn moeder en mijn zusje? Ook niks dan?

Reageren
    John (moderator)

Als die van jou niks is, geldt dat ook voor je zusje.
    Ook van je moeder is et niks

Reageren
Reageer op: relatie of niet?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.