Zoeken Vraag het forum

2 witte bultjes naast elkaar op arm

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Snorro

Heey
    Gister merkte ik dat ik twee witte bultjes had, op m’n arm. Ze zijn klein, en er omheen zit een rode vlek (ook niet echt groot). Mijn vader (ik ben 15) zei dat het een puistje wss was. Ik had alleen nog nooit van zon puistje gehoord. Ik ben nogal bang aangelegd op het gebied van ziektes, dus ben ik al constant aan het zoeken wat het kan zijn. De ene is nu een soort van geknapt, het ‘omhulseltje’ is er nog aan en er zit zo te zien geen pus in of zo.

Wat kan dit zijn? En moet ik er mee naar de dokter?

7 reacties
    Reageren
    Snorro

Daar dacht ik ook al aan! Maar er staat komt meestal voor rond oog. Kan dus op arm? En kan daar een rode vlek omheen zitten (ik heb het naar mijn weten niet aan gekrabt). En die gaan ook gewoon zo open als een soort korstje?
    Sorry als ik te veel vraag :$

Reageren
    Emma

Hoi, vragen kun je nooit teveel stellen 😉 en ja, ik heb soms wel eens een of twee ontsierende gerstekorreltjes op mijn bovenarmen. Een enkele zelfs op mijn schaamheuvel 🙁 Dus ja, dat kan.

Reageren
    Jo

Ligt eraan hoe klein ze zijn.
    Al is het heel klein (paar mm) dan kunnen het bedwantsen zijn.
    Verder weet ik het niet, sorry.

Reageren
    Daantje

Bedwantsen? Ze heeft het over bultjes…

Reageren
    Anoniem

ik heb er ook 2 en ook 2 op mijn knie. precies de zelfde ik ben 13 jaar en heb het iets van een half jaar en 4 maanden. me moeder denkt dat het misschien een frat is maar dat ziet er heel anders uit. bij mij is het ook wit met een beetje rood. ik weet niet wat het is.
    misschien kan iemand andwoord geven.

gr, E

Reageren
    John (moderator)

Dat is ongezien moeilijk te zeggen. Je zou dan even naar de huisarts moeten gaan. Die kan er dan even naar kijken.

Reageren
Reageer op: 2 witte bultjes naast elkaar op arm
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.