Zoeken Vraag het forum

vaak grieperig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • greet

Hallo..

Zou zo graag willen weten wat ik heb….
    Ben erg vaak grieperig, en ook veel last van diarree,ben dan ook futloos.
    Ook vaak last van mijn rug,op longhoogte..en vaak last van hoesten met slijm.
    7 jaar geleden vitamine b12 spuiten gehad, dat van mij zat op een waarde van 150.
    Zou me zo graag s lekker fit willen voelen..alhoewel ik wel gewoon elke dag braaf naar mijn werk ga.

groeten greet

4 reacties
    Reageren
    Anneke

Loop je al zo lang met deze klachten? Tjeetje. En heb je het nooit eerder aan de huisarts gevraagd? Is er wel eens bloedonderzoek gedaan? En is er wel eens aanvullend onderzoek gedaan door de longarts? Heb je misschien een allergie? Ik begrijp niet dat je nu pas aan de bel trekt als je al zo lang ziek bent……

Reageren
    Maaike

Oververmoeidheid, depressie, burnout, of een andere energieverslindende geestelijke aandoening overwogen?

Reageren
    greet

hallo Maaike,

Dat wordt al snel gezegd,zal wel iets psychisch zijn.
    Maar je wordt er ook wel en beetje gek van, als je altijd wel iets hebt..je voelt je snel een aansteller, en dat wil ik echt niet zijn!!!
    Vriendelijk dank voor jou advies, groeten margreet

Reageren
    greet

hallo Anneke..

Loop hier wel al een tijdje mee, wel al vele onderzoeken gehad, maar weinig resultaat.
    Ook wel een longfoto gehad, mr ook niets te vinden..Maar misschien is een allergie test wel om iets aan te kaarten.
    K ga a,s maandag nr de dokter..pfffff.
    Vriendelijk dank voor jou advies, groeten greet

Reageren
Reageer op: vaak grieperig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.