Zoeken Vraag het forum

Ontsteking tand chronisch !!!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Henk

Na tal van behandelingen te hebben gehad aan de kies is deze nu verwijderd. De bovenkant van de kies (bij het kaakbot en overgang van kaken naar de wang) is altijd ontzettend gevoelig en pijnlijk geweest. Ik dacht na de extractie van de kies van dit probleem verlost te zijn. Echter is de plek boven de getrokken kies nog steeds gevoelig en ben als de dood dat er dadelijk nog een ontsteking zit. Is dit gewoon nog napijn ? of moet ik terug ?

De kies is vorige week donderdag getrokken.

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga met de klachten terug naar de tandarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Henk

Bedankt voor uw reactie Tandor, ben vandaag naar de MKA arts geweest. Het lijkt wel alsof ze mijn klachten niet serieus nemen. Kreeg als antwoord wacht het maar af anders maar even antibiotica (dat heb ik nu al 5x gekregen maar dat houd de klachten tijdelijk weg)

Om wat duidelijk te schetsen heb ik een foto van mijn mond gemaakt, bij de zwarte streepjes heb ik een ontzettend beurs gevoel. Maar hoe heet die plek ? het kaakbot ? want daar manifesteert de ontsteking zich telkens, het lijkt wel alsof het ingekapseld zit.

Bijlagen:
    Reageren
    John (moderator)

Het lijkt in ieder geval op een ontsteking. het komt ook niet van het kaakbot, maar van het tandvlees zelf. Bespreek eens met de tandarts, of het niet beter is de kies weg te halen

Reageren
    Henk

Nou Tandor dat is het juist, de kies waar de plek nog steeds gevoelig is is waar de kies eruit is. Ben bij de tandarts geweest en die zei dat de wond goed genas maar wilde niet naar de plek voelen ?!

Nu heb ik vandaag ontzettend last van moeheid met diverse vergroten lymfeklieren. Had tevens ook vorige week vrijdag een kies onder laten vullen, het is een zeurderig gevoel. Ook hier kon de tandarts niks over zeggen, moet ik hiermee naar de dokter ? maak me er erg ongerust over.

Reageren
    John (moderator)

De lymfeklieren zijn een normaal verschijnsel als er een ontsteking is

Reageren
Reageer op: Ontsteking tand chronisch !!!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.