- Koning19 december 2016 om 02:03
Hallo, vanmiddag heb ik mijn handen opengehaald aan een metalen/ijzeren hek. Hierna ben ik naar de ehbo post gegaan die toevallig in mijn woontplaats was en hun hebben mijn wonden schoongemaakt en verband omheen gedaan alleen terwijl ze dit deden ben ik bijna flauwgevallen. Ik begon erg te zweten en alles werd zwart voor mijn ogen. Nu is het al 2uur en ben nogsteeds erg misselijk . Wat is verstandig hieraan te doen?
16 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 december 2016 om 10:40Ik neem aan dat de misselijkheid inmiddels over is…
ReagerenKoning19 december 2016 om 15:53Het is nogsteeds aanwezig
ReagerenJohn (moderator)
19 december 2016 om 16:17Neem dan even contact op met je huisarts
ReagerenMücahit Yücel15 oktober 2021 om 23:36Ik heb drie dagen geleden mijn wijz vinger gesneden vlakbij het nagel het doet al 3 dagen pijn en ben 3 dagen misselijk het is diep gesneden en heb geen medicijnen of iets gebruikt na het wond heb alleen met koud water lang onder de douch gehouden dee heel erg pijn daarna gedroogt met een keuken rol en daarna gelijk pleister gedaan en elke avond wissel ik het pleister en k was me vinger met koud water en droog ik weer met een keuken rol maar het bloed nog steeds en ben bang naar huisarts te gaan wil thuis behandeling doen wat kan ik doen kunnen jullie mij helpen?
ReagerenJohn (moderator)
16 oktober 2021 om 00:31Daar zul je toch mee naar de huisarts moeten gaan!
ReagerenMücahit Yücel16 oktober 2021 om 01:14Maandag dan bellen afspraak maken
maar ik voel wel dat is gelukkig het belangrijkste dat het zenuwe niet gebroken zijn
heel erg bedankt John
ReagerenSuzan16 oktober 2021 om 09:34Hey,
Reageren
Ik denk dat John bedoelt dat je daar op korte termijn mee naar de dokter moet gaan,omdat je er eigenlijk beter gelijk mee had moeten gaan.
Dus niet pas maandag bellen,maar nu even de huisartsenpostMücahit Yücel16 oktober 2021 om 22:47Het bloed alleen als het water tegen aan komt ik heb al 4 dagen pleister op elke avond wissel ik hem
ReagerenJohn (moderator)
16 oktober 2021 om 22:54Had je de huisartsenpost dan al gebeld?
ReagerenMücahit Yücel16 oktober 2021 om 22:58Ja mch westeinde huisartsenpost hunne hebben zo veel vragen gesteld van
ben je misselijk?
Wat is het kleur?
hoe groot is het?
hoe diep is het?
daarna heb k alles gezegt hunne zeggen als wij zo horen is verstandig je eigen huisarts te wachten
het kleur is me bij me nagel helemaal wit is dat goed
ReagerenJohn (moderator)
16 oktober 2021 om 23:21Dat kan ik zo helaas ook niet beoordelen.
ReagerenJohn (moderator)
16 oktober 2021 om 23:22Zorg er in ieder geval dan voor dat de wond droog blijft
ReagerenMücahit Yücel16 oktober 2021 om 23:24K heb alleen pleister erop omdat het nog steeds bloed als k hem weghaal
ReagerenJohn (moderator)
17 oktober 2021 om 00:01Doe er dan een nieuw pleister op en laat dat 48 uur zitten en zorg dat hert droog blijft of neem opnieuw contact op met de huisartsenpost
Reageren