Klachten urine na kuur

  • #1

    Ik heb 2 weken geleden een kuurtje gekregen van de ha, ivm positieve leuko en erys in mijn urine. Nu ben ik een week klaar met de kuur en heb ik nog last van vaak plassen, zeurende pijn in onderrug en buik. Op het werk heb ik een urinetest gedaan. Ery positief en ook leukos weer. Betekent dit dat ik nog een blaasontsteking heb en dat de kuur niet heeft geholpen?

    Reageer
    #2

    Dat zou kunnen. Of de bacterie die de infectie veroorzaakt is resistent tegen de antibiotica

    Reageer
    #3

    Er is geen bloed te zien als ik plas. Alleen de stick verkleurt wel groen naar ery positief. Nu lees ik enge ziektebeelden als ik google.
    is microscopisch hematurie zorgwekkend of maak ik mij onnodig druk?

    Reageer
    #4

    Dat hoeft niet zorgwekkend te zijn

    Reageer
    #5

    Antibiotica werken natuurlijk verstorend op je darmflora en doen nog veel meer narigs met je lichaam. Zaak dus om het te ondersteunen met een goed probioticum en wat voedingssupplementen.

    Reageer
    #6

    Microscopische hematurie komt ook voor na lang staan of zware lichamelijke inspanning of sport. Onschuldig dus

    Reageer
Reageer op: Klachten urine na kuur
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief