- Anoniem24 januari 2018 om 07:46
Ik heb al zo’n 2/3 weken last van een mondhoek die telkens maar open scheurt met eten, gapen etc..
Heb ik last van een infectie of heeft dit gewoon tijd nodig? hoe langer het duurt, hoe dieper de scheurtjes worden en het doet soms redelijk veel pijn bij het gapen.Bijlagen:
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 januari 2018 om 09:43De scheurtjes kunnen soms hardnekkig zijn. Ga even langs bij de huisarts. Die kan er een crème voor voorschrijven
ReagerenCatootje24 januari 2018 om 10:14Kan te maken hebben met candida, eczeem, tekorten aan diverse vitaminen en mineralen, zoals vitamine B en D en ijzer. Misschien bepaalde vetzuren. Sowieso zorgen voor volwaardige voeding. Eventuele medicatie kan klachten geven.
ReagerenLisa31 mei 2021 om 12:18Ik krijg dat bij sommige lipproducten (lippenbalsem/lipgloss etc). Ik weet niet of je zoiets of een andere crème op je lippen smeert maar misschien is dat het. Ik ben er nog niet achter welke ingrediënten dat zouden veroorzaken maar telkens als het opspeelt stop ik met het gebruik van dat ene product en dan gaat het weer weg.
Reageren