- Anoniem11 oktober 2015 om 19:37
Hallo,
18 dagen geleden had ik mijn eerste dag van laatste menstruatie. Toen werd ik na 38 dagen pas ongesteld. Nu heb ik sinds 2,5 dagen bloedverlies. In het begin wat bruin en slijmerig. Nu steeds wat meer en (waterig) rood. Het is niet zo erg als mijn menstruatie, maar te veel voor afscheiding. Ik heb ook wat menstruatieklachten zoals buikpijn e.d. Ik denk niet dat ik zwanger ben.
Weet iemand wat dit is?4 reactiesReagerenAnoniem11 oktober 2015 om 19:54Ps. Ik slik de pil niet.
ReagerenJohn (moderator)
11 oktober 2015 om 19:59Hoe oud ben je?
Reageren
Zijn je menstruaties normaal wel altijd regelmatig?Anoniem11 oktober 2015 om 20:04Bedankt voor je bericht.
Ik ben 27, moeder van 2 kinderen. Heb wel altijd een “normale” cyclus gehad van 28 dagen. Na mijn laatste zwangerschap, waardoor ik borstvoeding gaf en na 10 maanden ongesteld werd. Dochter is nu ruim 1,5. Mijn cyclus is daarna tussen de 30 en 38 dagen. Naar mijn idee dit bloedverlies dus veel te vroeg voor menstruatie.
ReagerenJohn (moderator)
11 oktober 2015 om 20:28Dat is dan inderdaad wel wat vroeg. Een tussentijdse bloeding zou kunnen. Het zou ook een ovulatiebloeding kunnen zijn.
Reageren