- Malina18 september 2025 om 12:50
In juni, na 8 weken zwangerschap, kreeg ik een miskraam. Op 22 augustus ging ik naar de gynaecoloog vanwege menstruatiepijn en een miskraam (ik ben 37 jaar en dit is mijn eerste zwangerschap). De arts constateerde twee kleine vleesbomen die geen invloed hebben op de baarmoeder of de zwangerschap. Over het algemeen was alles goed. Op 10 september kreeg ik mijn derde menstruatie na de miskraam, een week te laat. Die eindigde op 14 september en op 17 september had ik weer menstruatiepijn en spotting. Het was geen hevige bloeding, maar een normale menstruatie. De pijn in mijn onderbuik en rug houdt al twee dagen aan. Moet ik nu contact opnemen met mijn arts, of moet ik mijn lichaam gewoon in de gaten houden?ik wil niet overdrijven
1 reactieReageren
Peter (huisarts)
19 september 2025 om 21:15Na een zwangerschap/ miskraam bestaat er een hersteltijd voor de hormonen. Het kan maanden duren voor je oude menstruatiepatroon weer op orde is. Maar als de pijn in je onderbuik aanhoudt en je dat niet gewoon bent te hebben tijdens een menstruatie zou ik toch maar even laten controleren. je zou ook nog zwanger kunnen zijn…(is te testen)
Reageren