Zoeken Vraag het forum

Menstruatie veel stolsels en weefsel?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Liza

(attentie minder fijne foto)

Beste meneer, mevrouw,

Ik heb nu weer als gewoonlijk mijn menstruatie na 30 dagen. Ik krijg de laatste maanden best veel stolsels tijdens mijn menstruaie. Nu zag ik ook vannochtend een soort van klont/weefsel, zie foto. Wat is dit precies en moet ik hiervoor naar de huisarts?

Groeten,

Liza

Bijlagen:
    8 reacties
    Reageren
    Anoniem

Dit heb ik ook heel vaak. Moet niks ernstig zijn heb ik gehoord.

Reageren
    Esther

Ik had dit ook kwam door tekort vitamine b12, d en magnesium. Zou dit gau dan aanvullen voordat het erger word en je menstruatie lange bloedingen gaat krijgen, ik had een hevige bloeding per dag waarin me maandverband binnen een uur al helemaal vol zat en ging lekken.

Reageren
    Catootje

Kan te maken hebben met een tekort aan progesteron ofwel oestrogeendominantie. kan je veel over vinden op internet. Voedingspatroon aanpassen is dan belangrijk. Daarnaast kan natuurlijke progesteroncrème helpen. Dus wat anders dan van de huisarts. Foto niet nodig.

Reageren
    Anoniem

Ik heb dit ook weleens, niet iedere maand maar bijvoorbeeld nu weer wel. Lees op internet dat het je vruchtbaarheid kan verminderen en nu zit het me dwars. Is dat echt zo?

Reageren
    John (moderator)

Nee hoor

Reageren
    Catootje

@Anoniem, kan te maken hebben met tekort aan progesteron ofwel oestrogeendominantie. Kan je wat aan doen.

Reageren
    Hasna
    1. Ik heb ook vandaag bloed maar wat moet ik doen??we gaat mij helpen??
    Reageren
    John (moderator)

Wat bedoel je nou precies?
    Ben je ongesteld geworden? Hoe oud ben je?

Reageren
Reageer op: Menstruatie veel stolsels en weefsel?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.