Wat kan dit zijn?

  • #1

    Ik slik al een aantal jaar de pil. Tijdens mijn stopweek kwam de menstruatie niet op gang. Pas 1,5 week later had ik een klein beetje bloedverlies. Dit stopte een dag later. Een aantal dagen later opnieuw bloedverlies. Daarna volgden krampen en het was bruin bloed. Is dit normaal?

    Reactie
    #2

    Normaal zou ik niet zeggen, maar het kan wel eens voor komen. Als je er de volgnede strip weer last van zou krijgen, ga dan naar de huisarts

    Reactie
    #3

    Pilgebruik ontregelt je eigen hormoonhuishouding. Bruin bloed kan wijzen op een tekort aan progesteron ofwel oestrogeendominantie . Pilgebruik bevordert oestrogeendominantie.

    Reactie
    #4

    Ik ben al een aantal dagen weer begonnen met de pil, alleen de kramp blijft aanhouden. Het komt af en toe op de dag en dan zakt het daarna weer weg...

     

    Reactie
    #5

    Ga dan eens met de klachten naar de huisarts

    Reactie
Reageer op: Wat kan dit zijn?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief