- Vlinder30 april 2018 om 23:25
ik slik de pil nu ongeveer 3 maanden door. Ik kreeg vorige week dinsdag ineens rozig/bruin slijmverlies. En daarna donkerbruin bloed maar het waren maar hele kleine beetjes. Nu heb ik sinds vandaag heel veel bloedverlies en ik ben net ineens een weefsel achtig iets verloren. Het is zeker 6/7 cm en ik had ec[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]
ht krampen die op beginnende weeën leken. Herkent iemand dit? Ik voeg een foto toe
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 april 2018 om 23:36Dat zal een stukje baarmoederslijmvlies zijn dat tijdens de menstruatie of de doorbraakbloeding loslaat. Als je de pil nog slikt is het verstandig om nu meteen een stopweek te starten.
ReagerenCharamdam30 november 2018 om 20:51- Weet u intussen al wat dit is geweest?
Ik heb namelijk gisterenavond precies het zelfde gehad en ben er best wat ongerust over,Nog nooit mee gemaakt namelijk.
ReagerenAnoniem10 maart 2019 om 11:49kan iemand mij hierbij helpen. Ik had gisteren precies hetzelfde …
ReagerenRelax18 maart 2019 om 22:20Geveurt soms als je doorslikt, is gewoon ongesteldheid maar dan dikker omdat het er langer zit
ReagerenAnoniemm23 juli 2019 om 00:07Stukje baarmoederslijmvlies.
Heb het zelf al 2x gehad en ben pas 2 jaar ongesteld, slik geen pil ofz.
Dokter zei dat het niks ernstigs is.
ReagerenF13 juni 2025 om 10:58Ik heb het ook net gehad.. echt raar en maak me ook zorgen is dit normaal??
ReagerenJohn (moderator)
13 juni 2025 om 11:33Als je je dan toch zorgen maakt, ga dan naar de huisarts!
Reageren