- Lara30 september 2017 om 18:28
<h4>de afgelopen 2 maanden ben ik maar ongeveer 2 a 3 dagen ongesteld geweest normaal ben ik 7 a 8 dagen ongesteld. nu was ik de 11e 2 dagen ongesteld en 10 dagen later had ik meer bloedverlies ik ben toen gelijk naar de dokter geweest. nu weer ongeveer 10 dagen later, maar veel heftiger het wilde niet stoppen en binnen ander half uur kon ik weer me tampon vervangen en 2 uur later is het weer gestopt.</h4>
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 september 2017 om 18:32Hoe oud ben je? Gebruik je de pil of ben je pas met de pil gestopt?
ReagerenLara30 september 2017 om 19:04ik ben 23 en ben 5 maanden geleden met de pil gestopt de dokter zei dat het daar niks mee te maken had maar hoor van andere weer wel??
ReagerenJohn (moderator)
30 september 2017 om 19:35Als je dokter denkt dat het daar niet van is, moet hij ook kunnen aangeven waar het dan wel van komt.
Bij de meeste vrouwen is het toch echt door het stoppen met de pil.
ReagerenLara30 september 2017 om 20:49de dokter zei dat me hormonen waren veranderd
ReagerenJohn (moderator)
30 september 2017 om 20:54Ja, dat natuurlijk. Maar dat kan een gevolg van het stoppen met de pil zijn
ReagerenCatootje1 oktober 2017 om 02:31Pilgebruik bevordert een toestand van oestrogeendominantie. Dan is het oestrogeen relatief te hoog ten opzichte van het progesteron. Ook onttrekt pilgebruik allerlei stoffen aan je lichaam, zoals zink, vitamine b en magnesium. Zowel een korte als een lange menstruatie kunnen duiden op oestrogeendominantie en insulineresistentie. goed voor je lichaam zorgen, je hormonen bijsturen en tekorten aanvullen kan helpen. Op internet genoeg te vinden over oestrogeendominantie en wat er aan te doen met natuurlijke middelen.
Reageren