Zoeken Vraag het forum

menstruatie?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lara

<h4>de afgelopen 2 maanden ben ik maar ongeveer 2 a 3 dagen ongesteld geweest normaal ben ik 7 a 8 dagen ongesteld. nu was ik de 11e 2 dagen ongesteld en 10 dagen later had ik meer bloedverlies ik ben toen gelijk naar de dokter geweest. nu weer ongeveer 10 dagen later, maar veel heftiger het wilde niet stoppen en binnen ander half uur kon ik weer me tampon vervangen en 2 uur later is het weer gestopt.</h4>

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hoe oud ben je? Gebruik je de pil of ben je pas met de pil gestopt?

Reageren
    Lara

ik ben 23 en ben 5 maanden geleden met de pil gestopt de dokter zei dat het daar niks mee te maken had maar hoor van andere weer wel??

Reageren
    John (moderator)

Als je dokter denkt dat het daar niet van is, moet hij ook kunnen aangeven waar het dan wel van  komt.

Bij de meeste vrouwen is het toch echt door het stoppen met de pil.

Reageren
    Lara

de dokter zei dat me hormonen waren veranderd

Reageren
    John (moderator)

Ja, dat natuurlijk. Maar dat kan een gevolg van het stoppen met de pil zijn

Reageren
    Catootje

Pilgebruik bevordert een toestand van oestrogeendominantie. Dan is het oestrogeen relatief te hoog ten opzichte van het  progesteron. Ook onttrekt pilgebruik allerlei stoffen aan je lichaam, zoals zink, vitamine b en magnesium. Zowel een korte als een lange menstruatie kunnen duiden op oestrogeendominantie en insulineresistentie. goed voor je lichaam zorgen, je hormonen bijsturen en tekorten aanvullen kan helpen. Op internet genoeg te vinden over oestrogeendominantie en wat er aan te doen met natuurlijke middelen.

Reageren
Reageer op: menstruatie?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.