Zoeken Vraag het forum

gebruik voor eerst anapolon anabolen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • carlos

ik slik anapolon 50mg p.d. om meer spiermassa te krijgen moet ik naar de kur en nakkur maken????????

14 reacties
    Reageren
    Imke

Wat bedoel je met naar de kur en nakkur maken? Ik begrijp je vraag niet.

Reageren
    carlos

omdat hetbijwerkingen heeft op lever

Reageren
    Jos

Ik neem aan dat je deze pillen slikt in overleg met je huisarts? Anders is het geheel en al jouw eigen risico. Maar ik snap ook niet wat je met ‘kur’ bedoelt; een ‘kuur’?

Jos

Reageren
    carlo

ja bedoel kuur sorry

Reageren
    Matthijs

Ik denk dat je deze vraag het best aan je huisarts kunt voorleggen. Hij kent jouw medisch verleden en kan het juiste advies geven.

Groet

Reageren
    Christo

Altijd nakuren met Anapolon. Anapolon is dianabol en daar heb je zeker een nakuur bij nodig aangezien Anapolon je eigen hormoonhuishouding plat legt.

Succes

Reageren
    Lola

En, wat adviseert de HA?

Reageren
    christo

de huisarts zal Anapolon, dus anabolen steroiden altijd afraden dus dat zet geen zoden aan de dijk.
    Je moet er verstandig mee omgaan en de risico’s minimaliseren dus liever 30-40 mg anapolon nemen dan 50 mg en nakuren.
    Anapolon is een van de sterkste en gevaarlijkste steroiden en link voor de lever.

Reageren
    Har

Klinkt als levensgevaarlijk spul. Niet doen dus.

Reageren
    christo

Sorry ik maakte een four. Anapolon is Anadrol geen Dianabol maar beide middelen zijn sterk identiek aan elkaar waarbij Anapolon (oxymethelone.Anadrol) berucht staat om zijn lever toxiciteit.

Natuurlijk zal een enkel licht kuurtje geen schade aanrichten maar beter is natuurlijk zonder.Nalenis

Reageren
    Anoniem

kunnen we met het anapolon pilletjes ook leverreinger en b12 vitamientjes gebruiken ?
    zou het effect nietr verminderen op het levre dan ? grtjes 🙂

Reageren
    John (moderator)

Het effect op de lever wordt daardoor niet verminderd.

Reageren
    Storm

Anabolen worden NOOIT voorgeschreven door huisartsen..Anapolon was een middel dat vroeger gebruikt werd voor paarden met astma.. Bij de mens heeft dit product uiteraard een ander effect.. HA gaan dus ook geen advies geven bij het gebruik ervan .

Reageren
Reageer op: gebruik voor eerst anapolon anabolen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.