Zoeken Vraag het forum

Gele ontlasting.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anne

Goedemorgen.

Maandag uiteten geweest, die nacht kreeg ik maagkramp en dinsdag ochtend 3x over gegeven. De dinsdag nog de hele dag pijn aan m’n maag, daarna ging het wat beter. Alleen heb ik last van gele ontlasting. Het is niet hard, ook geen diarree maar wel smeuïg. Wat zou dit kunnen zijn? Ben ook 22 weken zwanger dus weet niet of het kwaad kan? Weet niet of het een bacterie of infectie kan zijn, heb nog nooit eerder gele ontlasting gehad

3 reacties
    Reageren
    Suus

Aangezien je zwanger bent, kunt je dit beter even aan je verloskundige voorleggen.
    Dan kan die bepalen of het iets is waar wat mee gedaan zou moeten worden of wat verder onderzocht zou moeten worden door de huisarts.

Reageren
    Ab

Gisteren avond had ik fel buikpijn ( krampen), dus ik ging naar wc & alles kwam eruit ik was opgelicht tot ik in de wc keek.. Er lag alleen maar bloed..

Vanochtend was het een klein beetje maar niet zo fel, nu net weer naar wc en weer heel de wc vol bloed ? Wat kan dit zijn? Ik maak me ernstige zorgen..

Reageren
    Suus

Ik zou even de huisarts bellen morgen.
    Of als het weer gebeurt, de huisartsenpost.

Reageren
Reageer op: Gele ontlasting.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.