- Rob965229 april 2019 om 15:04
nu ongeveer 6 weken na een operatie waarbij een fistel naar de blaas en een stukje uit de dikke darm is weggehaald a.d.h.v. een laproscopische ingreep, komt er heel vaak en onregelmatig helder slijm uit de anus en kleine keuteltjes. Ik gebruik extra vezels ( psyllium vezels), drink bijna genoeg en eet gezond. ‘S avonds na het eten wel een behoorlijke stoelgang, maar dan weer ongeveer 3-4 keer na elkaar. Is dit een normaal verloop of iets waar ik contact mee moet opnemen met de chirurch?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 april 2019 om 16:03Neem contact op met de poli chirurgie en bespreek het.
ReagerenSjaak19531 augustus 2024 om 11:5814 weken geleden is er 30cm van de dikke darm weg gehaald ivm een kwaadaardig kankergezwel.
Reageren
Tot op heden heb ik geen normale ontlasting gehad, een hele enkele keer een klein beetje diaree maar over het algemeen alleen maar slijm, ik heb diverse middelen voorgeschreven gekregen maar niets helpt om de stoelgang weer op orde te krijgen er is ook een CT met contrast gemaakt waarop te zien is dat er in de darm volop ontlasting zit en er geen vernauwing is geconstateerd
Door dit alles heb ik geen nachtrust omdat ik 3x in het uur aandrang heb en er dan alleen maar slijm komt.
Is dit normaal tijdens het herstel.Suus1 augustus 2024 om 12:54@Sjaak
Neem hierover contact op met je behandelend arts!!
Reageren
Dat is de aangewezen persoon om complicaties na een operatie mee te bespreken, niet een forum waar niet eens een huisarts aanwezig is.