- Anoniem2 februari 2015 om 23:41
Er bleef vandaag een pil hangen in m’n keel toen ie doorschoot in ‘het verkeerde gat’ en me dus verslikte, dit is me vaker gebeurd maar met eten… als zoiets in de longen komt is er een klein risico dat er een longonsteking onstaat.. maar nooit gebeurd.
NU, was dit keer niet zo maar een pil maar een OMEGA VISOLIE pil die dus snel oplost en de pure visolie geeft zodra de pilomhulsel breekt
Wat gebeurt er als een pure visolie vloeistof in de long komt?? moet ik me nu zorgen maken? het voelde iig niet goed!!
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 februari 2015 om 23:43Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ze in de luchtpijp is gekomen.
Reageren
Je zou hier een giga hoestbui door moeten krijgenAnoniem2 februari 2015 om 23:46Ik moest ook hoesten (verslikken) maar vanwege de dunne film met een breekrand waarin de visolie zit die met minste geringste oplost (met natte vinger de capsule aanraken is zelfs al genoeg) ging het snel over omdat denk ik, het al oploste… IN DE LUCHTPIJP DUS, want ik voel nog iets hangen (wss resten van het omhulsel) en dat blijft kriebelhoest geven
ReagerenAnoniem3 februari 2015 om 08:46Dat hoest je er als het goed is uit, als je verder gezond bent. Bij mensen met slikproblemen en dergelijke kan het wel blijven zitten maar dan werken je longen het er inderdaad uit middels die longonsteking…. Als je niet heel oud of ziek bent dan overleef je dat wel.
Reagerenlies10 oktober 2021 om 16:06pil door verkeerde keelgat gegaan .wat zijn hier van de gevolgen.
ReagerenJohn (moderator)
10 oktober 2021 om 17:34Waar ging ze dan naar toe en wat waren je klachten?
ReagerenEmma29 maart 2024 om 19:16Een magnesium tablet is volgens mij in mijn luchtpijp terecht gekomen. Moest erg hoesten maar hij is er niet uitgekomen. Na een half uur nog steeds het gevoel dat er iets in mijn keel zit dat ik niet weg kan hoesten. Ik ben 77 jaar en heb verschillende kwalen waaronder een hartkwaal (HCM). Kan zoiets kwaad? En moet ik hier iets mee doen?
ReagerenJohn (moderator)
29 maart 2024 om 20:00Als je denk dat er iets in de luchtpijp is blijven zitten, zou ik even contact opnemen met de huisartsenpost
Reageren