Zoeken Vraag het forum

Longen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tiny

Weet iemand wat dit betekent? een enkele fibrotische streng en minimaal volume verlies in de basale longvelden

Mvg Tiny

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik neem aan dat dit de uitslag is van een onderzoek. Die uitslag zal dan ook nog besproken worden. Het duiden van onderzoeken is voorbehouden aan radiologen en de arts die het onderzoek heeft aangevraagd. Die kan dat namelijk in de juiste context uitleggen.

Reageren
    Tiny

Ja dat klopt had een ct scan voor mijn buik met vloeistof. Ik zag de uitslag in mijn dossier staan . Vroeg me af wat het kon zijn. Als daar mijn klachten vanaf komen al lange tijd moe en geen energie meer. En pijn in mijn hele lichaam
    Misschien is deze uitslag wel niets

Dan maar afwachten tot de dokter dinsdag belt
    Was even nieuwsgierig als iemand misschien meer over kon vertellen wat het precies betekend

Reageren
Reageer op: Longen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.