Zoeken Vraag het forum

Pijn aan rechter long

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Renz

Hallo
    Gisteren op werk
    Heb ik een verkeerde beweging met me nek gemaakt maar dat is vanaf me nek naar me rug en ne long gegaan dus nu kan ik niet zo goed ademen met me rechter long vindt het erg irritant vervelend wat kan ik het beste doen huisartsen zijn dicht Nu
    Wat kan ik het beste doen?
    Denk je dat dit een klaplong is?
    Heb vorig jaar rond deze tijd wel een klaplong gehad auto ongeluk
    Maar ik blow en rook wel bijna dagelijks dus moet ik daar even mee stoppen???
    Zelf weet ik ook niet of dat een succes wordt

Mvg

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Heb ik een verkeerde beweging met me nek gemaakt maar dat is vanaf me nek naar me rug en ne long gegaan  Een klaplong door een verkeerde beweging met je nek is niet erg waarschijnlijk. Maar uitsluiten kan ik het ook niet, omdat je eerder al een klaplong had. Je kunt met dit soort klachten ook naar de huisartsenpost..

Als je moeilijkheden met ademhalen hebt, zou het wel verstandig zijn om niet te roken/blowen. Het kan immers een hoestbui uitlokken.

Reageren
Reageer op: Pijn aan rechter long
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.