Zoeken Vraag het forum

Na koorts rode stipjes

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Koko

Ik heb gisteren al een topic geopend over wisseling als het gaat om koorts. Van 40.5 een sterke daling. Na de koorts heeft mijn zoon van 4 van die kleine rode stipjes rondom zijn mond. Heb de huisarts gebeld maar klinkt volgens de assistente normaal en niet alarmerend. Een afspraak was niet nodig. Zal ik aan de hand van de symptomen toch proberen om een afspraak te maken? Kan het ook een kinderziekte zijn?

1 reactie
    Reageren
    Suus

Dat zou ik met de assistente bespreken. Uitslag na koorts bij een kind komt vaak voor. Maar een kinderziekte kan ook. En dan is uitzieken over het algemeen het advies.

En al zouden mensen hier je aanraden toch een afspraak te maken, moet je dat alsnog  met de assistente regelen. Een advies van hier heeft geen invloed op hoe de assistente daarop reageren zal. Aangezien hier geen advies van een arts komt en zij de triage doet voor de arts waar ze voor werk. Ze kan dus zelf in  schatten of een patiënt gezien zou moeten worden of niet.

Reageren
Reageer op: Na koorts rode stipjes
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.