Zoeken Vraag het forum

Wanneer zindelijk

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Brigitte

Zelf heb geen kinderen, maar mijn zus twee (6 en9). Moest notabene gisteren die van 9 naar de WC. Nou dat duurde misschien 10 minuten om dat te regelen, maar toen had zij al geplast. Ik weet het nietzeker maar dat gebeurde bij mij toch al veel eerder niet meer. Het gekke was dat er heel gewoon over gedaan werd, dus vraag aan jullie of dat dan nog kan?

2 reacties
    Reageren
    Tom

9 kan niet meer. Er zijn geen preciese regels, maar ga uit van 3 jaar voor jongens en gemiddeld vier voor meisjes.

Reageren
    Ilse

Het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren, ook met 9 jaar. Zolang het niet iedere week raak is. Maar wat bedoel je Brigitte met “dat het 10 minuten duurde om dat te regelen”? Waar gebeurde het dan?
    Overspannen reageren op een natte broek is trouwens helemaal verkeerd, dan kun je beter rustig blijven en normaal doen.

Reageren
Reageer op: Wanneer zindelijk
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.