Zoeken Vraag het forum

Wartme-uitslag of Roodvonk?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Lijkt dit meer op warmte-uitslag of Roodvonk? Ze is 2 jaar, geen koorts, afgelopen vrijdag heeft ze overgegeven. Maar ik heb zelf ook buikgriep gehad. Ze is goed in haar doen verder.

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk te zeggen. Op de foto is er in ieder geval niets van te herkennen. Ga ermee naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Anoniem

Bedoelt u dat er zowel geen roodvonk als warmte-uitslag is te herkennen? Dank voor uw antwoord!

Reageren
    John (moderator)

idd de foto is veel te wazig

Reageren
    Anoniem

En deze? Ik weet niet of u de mogelijkheid heeft om in te zoomen, dan is het wat beter te zien.

Reageren
    John (moderator)

Die foto was beter. Het kan van de warmte zijn, maar een kinderziekte is niet uitgesloten. Dus even in de gaten houden. Als het erger gaat worden of ze wordt ziek, even de huisarts bellen

Reageren
    Anoniem

Yep, ga ik doen. Bedankt! Is het overigens niet zo dat bij de meeste kinderziektes de vlekjes nà ziekteverschijnselen komen? Of maakt dat niet altijd uit?

Reageren
    John (moderator)

Dat is niet altijd zo

Reageren
    Anoniem

Okee.. Dan hoop ik dat het van de warmte is. Ze komt ook echt steeds bezweet uit bed, de warmte zit echt in het huis ook nu. En ze heeft ook sinds ze ziek was (buikgriep) een matrasbeschermer die denk ik synthetisch is, geen katoen. Misschien kan ze minder haar warmte kwijt.

Bedankt voor de moeite.. Morgen wilden we een nachtje weg, dus ik hoop van harte dat ze niet ziek wordt.

Reageren
Reageer op: Wartme-uitslag of Roodvonk?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.