- Anoniem6 september 2016 om 16:16
Ik heb inmiddels alweer 5 dagen last van een raar gevoel onder in mijn keel t.h.v. het kuiltje tussen de sleutelbenen. Het voelt alsof er een korrel zit aan de binnenkant en soms voelt het alsof er iets blijft hangen. Ik heb wel last van veel maagzuur en slik ook regelmatig maagbeschermers. Met name dié pillen blijven daar wel is haken.
Het gekke is dat ik de hele tijd een soort druk voel op die plaats.. en als ik emotioneel wordt om wat voor reden dan ook, dan voel ik me rond dat keel kuiltje ietwat onwel en misselijk. Het is alsof het daar aanspant als ik huilneigingen krijg.
Wat zou dit kunnen zijn?
Verder heb ik nog een vraag.. ik voel namelijk in dat keelkuiltje, als ik de huid tussen mijn vingers knijp, voel ik daar diverse ronde zachte bolletjes die misschien 5 mm in doorsnede zijn, maar er zijn er wel veel. Zijn dit lymfeklieren? Is dat normaal dat je die kunt voelen?
Ik ben een man van 27. Ik heb al omeprazol, pantoprazol en esomeprazol geslikt.. heb er niet veel baat bij. Blijf veel boeren en maagzuur oprispingen hebben. heeft iemand nog advies?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 september 2016 om 16:49Je maag kan de oorzaak zijn.
Reageren
Of hyperventilatie
Doe eens de test op
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietest