Zoeken Vraag het forum

Ontsteking ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Luchia

Hallo,

Ik zit nu al 2 maanden met wat oor problemen. Ik heb al sinds 2019 een suisje in me oren maar die was eigenlijk bijna niet meer te horen. Uiteindelijk leek ie ook helemaal weg te zijn. Nu heb ik sinds 2 maanden er toch weer last van, Ik heb vrij harde muziek geluisterd via mijn soundbar maar de dokter zei ook zou er niet zo bang voor zijn want dan zouden sommige geluiden echt weg vallen en ik hoor nog steeds alle vogeltjes en kan gesprekken ook goed nog doen ook in rumoerige omgevingen. Nu heb ik wel vrij veel eczeem in me gehoorgangen en heb hiervoor ook weer een verwijzing naar de dermatoloog gekregen om een contact allergie test te doen. Nu zag ik ook dat in de verwijzing naar de dermatoloog stond dat me trommelvliezen er doffig uit zagen. Wat zou dit betekenen ? Inmiddels ben ik nu echt ziek met koorts en veel druk achter me oor en trekkend naar me kaak en soms ook naar me ogen. Het drukt ook enorm precies op de aanhechting van me oor naar me hoofd. Kan dit een middenoor ontsteking zijn ?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen. Ga dus met de klacht naar de huisarts of neem even contact op met de huisartsenpost

Reageren
    Suus

Ik zou even de huisartsenpost om advies bellen.
    Een middenoor ontsteking is iets waar een arts naar moet kijken.
    Bij de huisartsenpost kunnen ze inschatten of dat tot morgen kan wachten of niet.
    (Met dergelijke acute klachten kun je sowieso beter rechtstreeks een arts raadplegen, ipv op een forum,waar geen artsen zijn, advies vragen)

Reageren
Reageer op: Ontsteking ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.