- ano7 februari 2020 om 14:57
Hoi,
2 weken geleden poste ik deze foto. Ik heb een plekje achter in mijn keel en hierbij last van een brokgevoel in mijn keel, af en toe een doof gevoel in mijn linker oor. Het plekje in mijn mond zit aan de rechterkant.
Ik ben hiervoor naar de HA geweest, hij gaf toen aan te denken dat het de naweeën van een keelontsteking waren omdat ik ook wat opgezette klieren in mijn hals had. Ik heb toen gedacht dat dit wel weer over zou gaan en dat als het iets ergs was de arts dit wel had gezien.
Nu 2 weken later heb ik nog steeds dezelfde klachten en het plekje in mijn mond ziet er nog hetzelfde uit. Ook is de klier aan de rechterkant van mijn hals nog wat opgezet.
Ik wil niet gelijk terug naar de HA rennen om er weer naar te laten kijken maar na hoeveel tijd moet dit weg gaan? Je hoort zoveel nare dingen en ik denk natuurlijk gelijk aan iets ergs.
Dan daarbij heb ik laatst nog een kaakfoto bij de tandarts gehad, had de tandarts op die foto iets kunnen zien als het iets ergs is zoals bijv keelkanker?
Bijlagen:
1 reactieReagerenJohn (moderator)
7 februari 2020 om 15:45Dat heeft toch niks met keelkanker te maken.. Dat zijn naweeën van de keelontsteking
Reageren