Zoeken Vraag het forum

hard bultje na verwijderen amandel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • schrik

hallo,

7 weken geleden liet ik mijn amandelen verwijderen. nu zit er aan de linker kant een verharding,, waar de amandel zat ( is echt keihard). volgens NKO normaal en een stuk tongamandel die naar boven komt ( kan ik me echt niet in vinden) Het voelt ook heel vervelend tijdens slikken en praten. heeft hier iemand ervaringen mee? ik maak me best zorgen. had aan deze kant ook weken last van oorpijn. is er iets blijven zitten, groeit er iets terug, is het litteken? help!!!

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Waarom vertrouw je de NKO arts niet? Die zou het toch moeten weten

Reageren
    Schrik

Omdat hij eerst zei dat het Door een abces was dat daar zat voor de operarue. En tijdens de 6 weeks controle zei hij dat het abces rechts zat en dus niet op de plaats waar de verdikking zit. Heb er weken Ontstekingsremmers voor gekregen en bleek dus niet Door dit te zijn.

Reageren
    John (moderator)

Dan moet je gewoon terug gaan naar de KNO-arts en opheldering vragen

Reageren
Reageer op: hard bultje na verwijderen amandel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.