- Anoniem23 juni 2015 om 20:27
Hallo,
Ik heb sinds ongeveer 3 weken een bultje in mijn hals. Ongeveer de grote van een erwt en voelt hard aan. Nu kwam ik er afgelopen week achter dat ik zo’n zelfde bultje bij mijn sleutelbeen heb zitten.
Iemand in mijn naaste omgeving heeft kanker, wellicht dat ik daardoor een beetje paranoïde word val bultjes..
Wellicht dat iemand hier hetzelfde heeft of me gerust kan stellen? Heb niet zo’n hele goede klik met mijn dokter, vandaag dat ik het hier eerst even vraag.
Heb trouwens ook sinds een half jaar last van zweten s’nachts (en dan bedoel ik zeiknat van het zweet wakker worden), dove handen (ook s’nachts) en vermoeid (maar wie is dat tegenwoordig niet).
Bedankt voor de reacties!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 juni 2015 om 20:42Het zijn waarschijnlijk lymfeklieren die iets zijn opgezet. Dat is op zich helemaal geen probleem. Die horen er te zitten en zijn nuttig.
Reageren
Samen met de andere klachten, zou het wel eens kunnen zijn dat je de ziekte van Pfeiffer hebt. Ga daarom naar je huisarts en laat een bloedonderzoek doen.Anoniem24 juni 2015 om 07:49Bedankt voor uw reactie. Ik voel mij verder ook niet ziek en de bultjes doen ook geen pijn. Dus het zal inderdaad wel meevallen. Ik zal toch contact opnemen met de huisarts om Pfeiffer uit te sluiten.
Reageren