Zoeken Vraag het forum

knobbels op zaadstreng

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hallo,

Ik ben 15 jaar.
    Ik heb sinds een jaar een paar knobbels op mijn zaadstreng(streng van mijn bal naar binnen). Ik weet niet wat dit is. Ik ben bang dat dit kanker kan zijn of misschien een ontsteking. De knobbels doen geen pijn maar ik voel ze wel. In ieder geval het maakt mij onzeker om te beginnen aan intimiteit. weten jullie misschien wat dit is of zou ik naar een huisarts moeten?
    alvast bedankt.

3 reacties
    Reageren
    Tandor1

De zaadleider wordt op zijn weg van de bijbal tot aan de inwendige liesopening door een groot vlechtwerk van aders begeleid.
    Dit vlechtwerk bestaat uit de slagader voor de testis, zenuwen en lymfevaten. Deze worden door bindweefselomhulsels en de heffer van de testis (spier) tot zaadstreng gebundeld. Je kunt dus oneffenheden voelen. Dat is op zich niet vreemd. Als het echt knobbels zijn is het verstandig om even naar de huisarts te gaan.

Reageren
    Anoniem

het zijn echte knobbels, en vreemd genoeg als ik douch worden ze groter :/ Ik denk dat ik binnenkort wel naar de huisarts ga.

Reageren
    Tandor1

Ik denk dat het inderdaad goed is om naar je huisarts te gaan. Wacht er dan niet te lang mee.

Reageren
Reageer op: knobbels op zaadstreng
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.