Ik ben 10 maanden geleden gestopt met roken om mij te gaan focussen op voetbal en om goed fit te blijven. Als vervanging om te stoppen was ik begonnen met snus gebruiken. Dit is onbewust erg uit de hand gelopen en ik gebruik de afgelopen 6 maanden wel minimaal 10 keer snus per dag met 50 milligram nicotine. Ik had mij niet goed ingelicht over de schadelijke gevolgen van snus. 2 dagen geleden werd ik wakker met extreme pijn aan mijn keel en veel moeite met slikken. Mijn speekselklier is super hard en nadat ik vanmiddag met een flashlight in mijn mond keek, viel het mij op dat op mijn amandelen een bult zit met witte vlekken eromheen. Ik maakte mij hier erg zorgen om en heb online onderzoek gedaan. Ik zag veel verschillende dingen en weet echt niet wat ik moet geloven. Ik heb zelf 3 mensen erg dichtbij mij verloren aan kanker en heb gezien hoe erg het kan zijn. Ik maak me verschrikkelijk zorgen en vroeg me af of iemand mij alsjeblieft meer kan vertellen over dit. Mijn ouders zijn zo overbelast met hun werk en hebben zoveel stress en ik wil hun niet zo erg zorgen laten maken over iets dat misschien wel hoort ofzo. Alvast bedankt!!