Zoeken Vraag het forum

2 rare bultjes hoofdhuid???

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Gijs024

2 rare bultjes op de hoofdhuid tussen de haren (Zie foto) iemand enig idee waar dit op lijkt? Ik hoop op een reactie.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan een fibroompje zijn. Laat de huisarts ernaar kijken. Die zou dat dan ook meteen weg kunnen halen

Reageren
    Gijs024

Bedankt voor uw snelle reactie, Vandaag heb ik de huisarts ernaar laten kijken en die zegt dat het mogelijk een haarzakje ontsteking is.. Ik vind het niet op zo’n ontsteking lijken als ik heel veel afbeeldingen bekijk. Ook zegt hij vanwege mijn leeftijd (17) dat huidkanker dan niet echt voorkomt, Eerder heb ik hier een verhaal gelezen van iemand die ook door de dokter wel “gerust gesteld” en een aantal maanden later het wel huidkanker bleek te zijn.. U kunt natuurlijk niet vaststellen of dit huidkanker is omdat u geen determoloog bent maar van de huidkanker plekjes die jij hebt gezien Is dit een mogelijke diagnose als u het zo ziet? Groetjes ik hoop op een reactie🙏🏽🙏🏽

Reageren
    Suus

Je bent bij de dokter geweest, die heeft het in het echt bekeken, dan kun je er toch vanuit gaan dat je huisarts weet waar hij of zij het over heeft.
    Als je dan al een second opinion wilt, kun je beter naar een dermatoloog gaan, dan een forum waar helemaal niet door artsen naar je foto wordt gekeken.
    Via een forum kun je ook geen diagnose als kanker stellen, dat doet een arts door een sample naar een laboratorium te sturen.
    En wat je huisarts zegt klopt,gezien je leeftijd is huidkanker zeer onlogisch om aan te denken.

Reageren
Reageer op: 2 rare bultjes hoofdhuid???
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.