bal voelt harder aan

"/> bal voelt harder aan - Medische Forum - Dokter.nl

bal voelt harder aan

Hoi, ik ben bert, 25 jaar oud. Ik merk al enige tijd dat mijn rechterbal hoger hangt dan de ander, hij lijkt ook wat harder dan links, ik weet niet of dit tussen m’n oren zit, heb ook een angststoornis en hypochondrie. Hoe vaag het ook is, heb het me vader laten zien en die zei dat ze wel gewoon even groot zijn, en er waarschijnlijk niks aan de hand is. In juli dacht ik dit ook al, toen zei de huisarts dat alles in orde was na het checken. Nu begint het toch te knagen, zou ik een scan moeten laten maken? en hoe voelt een normale bal aan vergeleken met hard? Ik maak me erg druk.

Groet, Bert

Reageer

Het is normaal dat een bal iets hoger hangt dan de andere. Je bent in juli met dezelfde klachten bij de dokter geweest en die heeft niets bijzonders kunnen vaststellen. Dat zal dan nu zo zijn. En voor teelballen maakt men een echo en geen scan.

Reageer

Hoi John, bedankt voor uw snelle bericht! U heeft zeker een punt, maar het lijkt ergens alsof rechts ietsje steviger aanvoelt, ik lees veel op fora dat dit een indicatie kan zijn van zaadbalkanker, vandaar mijn angst.

Groet

Reageer

Bespreek het dan ( je angst) met de huisarts en vraag of er een echo kan worden gemaakt

Reageer
Reageer op: bal voelt harder aan
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif