vreemd rood plekje op huid dat soms jeukt met beetJ pigment

hallo
    ik ben 18 jr, licht getint, ik zon zelden tot nooit. maar sinds een week jeukte het af en toe op mijn onderrug. toen k na 2 dagen in spiegel daarna keek zag ik een opvallend plekje. voornamelijk rood maar met wat pigmentcellen die donkerder zijn dan mijn normale huid, en het jeukt af en toe. doet geen pijn en bloed niet, maar ben er erg bezorgd over. en stap niet gemakkelijk naar de dokter.

de omvang is ongeveer 1.5 cm, is vooral dus beetje rood met wat bruine tinten erin. (is iets donkerder dan mijn eigen huidskleur. en jeukt dus af en toe. ik heb verder nog nooit wat gehad met huidproblemen of iets dergelijks.

k heb gezocht op site met huidkanker info. eigenlijk komt niks écht overeen. maar over het melanoom komen wel de jeuk (by mij af en toe) en dat het plekje niet echt symmetrisch is overeen. maar de afbeeldingen van melanoom komen bij lange na niet overeen met wat k heb.

ik heb oowk fotos ervan, misgien als iemand het graag wilt zien, stuur ik graag een foto ervan via de mail.ik hoop dat iemand mij kan helpen, en weet wat het is.

bedankt alvast!

Reageer
Reageer op: vreemd rood plekje op huid dat soms jeukt met beetJ pigment
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief