Hallo,
Ik heb vaak last van zweetvlekken, vooral bij het uitgaan, maar ook wel vaak op doordeweekse werkdagen, wanneer ik gewoon rustig werk doe.
Sommige mensen zeggen dat zweten gewoon normaal is, maar ik voel me er zelf niet lekker bij en heb er veel last van.
Ik voel me vaak ook niet echt op me gemak bij onbekende mensen of bijvoorbeeld grote zalen, omdat ik bang ben dat er weer grote zweetvlekken onder mijn oksels te zien zijn.
Is er een oplossing voor zweetvlekken, bijvoorbeeld een middeltje dat makkelijk te bemachtigen is?
Ik heb er ook last van, erg vervelend. heeft ook met spanning te maken..... als ik ergens heen moet, wat ik van tevoren weet dat ik ga zweten, dan smeer ik de avond van tevoren aluminiumfluoride onder mijn oksels, en dan zweet ik de volgende dag niet, of bijna niet. na het op smeren de volgende ochtend wel effe afwassen. de oksel kan wel iets wat geïrriteerd zijn. ga van zelf weg. dit product kan je via de doctor ophalen bij de apotheek, wordt vergoed. Succes…
er zijn speciale kussentjes te koop, probeer die eens. als het echt HEEL ERG is kun je ook botox laten spuiten!
Probeer eerst maar eens odorex dry, kun je vanmiddag nog bij de drogist kopen en vanavond al gebruiken.