Onderhuidse bobbel na val op kin

Na een val op het asfalt een maandje geleden met mijn kin heb ik nu nog steeds been gevoelige bobbel op mijn kin (onderhuids). Na de val was het erg dik en had ik een schaafwond. Na een snelle genezing hiervan heb ik nu nog steeds last van een bobbel onder de huid, wat bij aanraking nog pijnlijk is. Iemand enig idee of dit wegtrekt? Het bultje is erg hard. Ik vindt het nl wel lang duren, aangezien de schaafwond wel erg snel genezen was.

Reactie

Misschien goed om toch even naar de huisarts te gaan en ernaar te laten kijken

Reactie

Beste Agien, al is jouw topic al twee jaar oud, ik hoop toch dat je mijn vraag nog leest. Ik heb namelijk precies hetzelfde, hard op kin gevallen, grote bloeduitstorting, die inmiddels een beetje minder wordt, maar een duidelijk zichtbare en voelbare bobbel, pijnlijk, in het midden. Mijn vraag: is die bobbel bij jou uiteindelijk weggetrokken? Is er nog naar gekeken door een arts of een foto gemaakt? Ik hoop zo, dat je antwoord geeft, want dit ziet er niet uit en ik wil niet dat dit blijvend is. Groet, Reiro

Reactie

Ik heb het ook!! Trekt het weg???

Reactie

Is het weg bij jou? Ik heb een enore bult onder mijn wnd die niet wegtret

Reactie

Hallo iedereen, had ook graag geweten of de onderhuidse  knobbel op kin is weggetrokken?

Reactie

Ja, ik ook. Gevallen met fiets meer dan een maand geleden en het is er nog steeds.

Reactie

Hier precies hetzlefde verhaal. Als iemand nu toevallig antwoorden heeft? Zou super fijn zijn 🙂

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG
Reageer op: Onderhuidse bobbel na val op kin
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief