Hoi, ik heb al paar weken last van deze plek de rode plekken zijn wat verdikt en hader net als een bult maar liikt niet zo je moet echt voelen. Ik heb er geen last van maar rond de avond of als mijn broek uit trek gaat het jeuken en daardoor de kleine wondjes de huid wordt nu ook beetje soort van ruw droog ik vet dit in en heb geen andere plekken zoals dit op mijn huid. Ik heb wel bij mijn knie holte aan de zijkant bultjes gehad maar die jeukte even en nu geen last meer van het is aan 1 been het andere been heeft 1 bultje waarschijnlijk geprikt maar ook geen jeuk geen rode plek en bult is al weg getrokken.
Wat zou het kunnen zijn het is aan de binnen kant van mijn dijbeen rechts bij de knie iets er boven
Kan iemand een foto zien want hij geeft error met versturen steeds en komt leeg is er andere mogelijkheid
Geen foto.
Maar als je er al een paar weken last van hebt, is het sowieso verstandiger om er even mee naar de huisarts te gaan.
Helaas is mijn huisarts iemand die het niet nodig vind of zegt dat ik beter moet schoonmaken. Terwijl ik regelmatig slaapkleding en lakens wissel en dan ook mijn bed stofzuig enzo
Vandaar dat ik het eerst hier vraag maar de foto wilt helaas niet verzenden
Ik kan het zo helaas ook niet zeggen.
Foto gelukt
Als er is gekrabt aan de bultjes wordt het rood zit ik er niet aan is het minder erg dan op de foto (nee geen teek geweest) en geen andere plekken die dit hebben alleen rechter dij been
Het kan een allergische reactie zijn, een schimmelinfectie (ringworm) of een vorm van eczeem. Ga ermee naar de huisarts en laat ernaar kijken. Die kan er dan ook meteen iets tegen voorschrijven
Ook wegens het maar op 1 plek zit ?? Want zijn bulten? Die verhard zijn beetje maar geen rondjes paar wel en ander dele lange streep
Dank u wel voor u reactie
Ja ook als het maar op 1 plek zit