Ik heb sinds oktober last van rare plekken op mijn huid. Het begon op mijn been met een plek wat op ring worm leek, het was schilferig aan de randen en van binnen witte pigment vlek. Deze is nu verandert in een geheel witte pigment vlek. In november kwam ik erachter dat ik helemaal onder zat, ik kreeg zelfde ring worm achtige plek op mijn buik. En op mijn armen zaten juist weer witte pigment vlekken. Ook jeuken ze lichtelijk. De huisarts heeft mij schimmel crème en pillen gegeven en gebruik beide nu al 3 weken. De plekken die ik had zijn wel minder geworden maar gister ontdekte ik 2 rode schilferige ronde plekken die erbij zijn gekomen op mijn been en buik. Het is opvallend dat er drie verschillende soorten plekken zijn. Namelijk witte pigment vlekken, echt ringworm achtige plekken maar ook rode ronde klein beetje schilferige plekken. Omdat ik ondanks de schimmel medicatie plekjes erbij krijg vraag ik mij af of dit wel schimmel is. Ik ben zelf heel bang dat het psoriasis is. Ik ben 5 jaar geleden gediagnosticeerd met sebborisxh eczeem op de hoofdhuid en na ketaconazol te gebruiken verdwijnt dit vrij snel. Wat kan dit zijn?