Ik word volgende maand 24 en heb inmiddels twee grijze haren ontdekt… hier baal ik onwijs van…
Aan de genen zou het niet moeten liggen, mijn ouders zijn bijna 60, hebben wel wat grijze haren, maar hebben voornamelijk nog hun eigen kleur haar…
Wel heb ik ONTZETTEND veel stress gehad de afgelopen 3,5 maanden… mijn schoonvader kotst mij namelijk uit en heb daar tot twee weken geleden elk weekend met tegenzin/n knoop in mijn maag moeten zitten. Gelukkig heeft mijn vriend een huis via via weten te bemachtigen en hoef ik die man binnenkort niet meer te zien (ik ben ook niet welkom. Meerdere malen voor nietsnut uitgemaakt. Zowel in mijn gezicht als achter mijn rug om)
Ook ben ik van baan verwisseld en heb ik 1 maand geen geld gehad, maar wel mijn klarna volgepropt. Deze schuld heb ik vandaag volledig afgelost.
Kunnen deze twee factoren de oorzaak zijn? En of so, nu ik eindelijk weer rust begin te krijgen, zullen die haartjes verdwijnen? Want ik moet toegeven dat ik er ontzettend mee zit… maarja, dat kan ook weer tot stress volgend natuurlijk haha…
Ik las dat vitamine B12 en ijzer ook goed is om te proberen als je jong enkele haartjes ontdekt. Zal dit kwaad kunnen om te testen? Want to be honest weet ik ook wel zeker dat ik naast de stress ook vitamines te kort kom (waarschijnlijk wel meer dan deze twee alleen haha…)
Ik hoop dat iemand mij raad kan geven… het idee maakt mij onzeker
Zojuist weer meerdere eruit getrokken (links zie je de witte haar, rechts mijn eigen kleur)