Hello
Wij hebben nu vier behandelingen achter de rug.
2x Perm met heel het gezin
2x Iverm en dochter 3 maand permetrine (andere dochter 5 jaar)
Nu denk ik verbetering te merken (enkel ik ben besmet door mijn dochtertje van 3 maanden die het god weet waar opgelopen heeft...misschien overnachting, misschien iemand die haar vasthield?, we weten het niet helaas) en mijn dochter ziet er ook al VEEEL beter uit (lang verhaal maar ik heb echt van dokter nr dokter gelopen dus latere diagnose waardoor uitslag al helemaal over haar torso zat met lelijke 'bulten') ECHTER ontdekte ik een gangetje op haar voet nu...en precies meer boebeltjes. Misschien dat dat gangetje er al was want op den duur word je echt gek van alles...maar ik heb zon loep gekocht (tip van iemand op dit forum) en ik zie precies toch zo gangetje en dan nr onder stukje met zwart puntje...als ik het zie, kan ik die er afschrapen :-)???
Het is een rotbeest, heb alle dokters gezien en zelf naar Tropisch instituut maar dokters zeggen vaak 'vervelend' maar komt wel goed.
Niet dus.
@henkie
@belg
@laladie
Zitten jullie hier nog? Vroeg me af of Neem olie voor dat 1 gangetje zou kunnen werken, diluted met kokos of zo.