Ik heb de laatste dagen een vreemd gevoel in mijn voet waardoor ik weer met een vergrootglas naar mijn voet ben gaan kijken.
Iets wat ik sowieso al 2 (misschien 3 jaar) heb, of nouja, wat mij rond die tijd is opgevallen, is dat ik op beide voeten puntbloedingen heb zitten. Verder nergens. Ja soms is spontaan n paar ergens anders of ik heb ze op mijn arm als ik een te zware tas heb gedragen (soms ook op mijn wang als ik mijn hand te lang als steun heb gebruikt)
Met andere woorden: 98% van de tijd weet ik waar het door komt, maar mijn voeten blijven een raadsel.
Dacht zoek het eens op en heb gelijk spijt want las alweer het woordje leukemie. Als er een ding is waar ik ontzettend bang voor ben is dat kanker. Dan ga ik meteen doemdenken.
Nu is mijn vraag of dit onschuldig is (als in dat dit vaker bij voeten gebeurd/ik een tere huid heb) of moet ik naar de huisarts?
Verleden jaar is er een algemene bloedtest gedaan en mijn bloedwaarde was goed, dus aan de ene kant lijkt leukemie mij sowieso sterk, maar toch… (mn suiker was ook prima, dus diabetes is het denk ik ook niet?)
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!