Beste lezers,
Ik heb sinds ongeveer 2 a 3 weken rode bultjes over mijn lichaam die niet jeuken, maar het worden er steeds meer. Het begon bij mijn handen, nu zit het ook over benen en billen. Zou iemand aan de hand van de fotos mij kunnen helpen? Alvast heel erg bedankt!
Het lijken kleine ontstekingen. Heb je huisdieren?
ga er dan mee naar de huisarts. Die kan er iets voor voorschrijven
Weet je al wat het is ? Ik heb hier namelijk ook opeens last van. Bij mij zit het overal behalve mijn gezicht.
Ik heb het op mijn armen, benen, geslacht en buik. Begin ook met paar maar worden er meer en ze jeuken ook niet.
Late reactie maar voor de mensen die dit herkennen: dit kan goed schurft zijn. Ik heb het nu ook en het lijkt erg op de symptomen van dit item. Er zit een taboe op schurft en mensen denken vaak aan slechte hygiene. Dit is absoluut niet waar! Het komt dit jaar opvallend vaak voor in Nederland, huisarts gaf aan dat dit hoogstwaarschijnlijk met de oplopede migrate te maken heeft.
Ik heb geen chuidcontact van meer dan 15min gehad de laatste maanden. Het is waarschijnlijk ontstaan toen ik eeb nieuwe trui haf gekocht. Huisarts dacht eerst aan exceem maar het is extremer geworden, ook de jeuk. Nu blijkt het dus schurft te zijn.