Gekke moedervlek boven op hoofd tussen haar

Hallo,

toevallig vond mijn moeder deze moedervlek boven op mijn hoofd tussen mijn haar. Ik zelf kan hem niet zien en als ik zo naar de foto's kijk vindt ik hem er wat gek uit zien. Het is erg lastig om ook een goede foto te maken. Hij doet geen pijn of wat dan ook hierdoor ontdekte ik de plek ook echt toevallig. Is dit wat ik denk wat het is of valt het mee? Iemand advies?

**ik heb erg nare ervaringen met doktoren, ziekenhuizen hierdoor stel ik zo veel mogelijk bezoeken uit. Dit is super slecht maar scheelt mij veel stress. Don't judge please.

Reactie

Het is aan de hand van de foto's moeilijk te zeggen. Misschien is het toch goed om even naar de huisarts te gaan en ernaar te laten kijken

Reactie

Dit heb ik ook. Mijn arts zei dat het een moedervlekwrat is, niks kwaadaardigs.

Reactie

Mijn zoon heeft eenzelfde moedervlek op zijn hoofd. Ben jij al naar de dokter geweest?

Reactie

Weet je inmiddels al wat het is. Mijn dochter heeft precies hetzelfde namelijk.

Reactie
Reageer op: Gekke moedervlek boven op hoofd tussen haar
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief