Kleine bultjes in m'n zij die jeuken.

hallo ik werd afgelopen dinsdag wakker met jeuk in m'n zij de bultjes lijken gevuld met vocht, als ik er aan zit wordt het wat rood rondom de bultjes het zijn er een stuk of 17 allemaal op m'n linker zij een paar bij m'n heup de rest eigenlijk bij m'n onderste paar ribben. Als ik er aan kom jeukt het en als ik er even niet aankom dan merk ik er niks van ze doen ook geen pijn. Nu slapen ik en m'n vriendin in een bugalow park en m'n vriendin heeft er geen last van ik dacht aan bedwantsen maar dan zou zij er ook last van moeten hebben lijkt mij. Verder ben ik wel een paar keer in de sauna geweest in het huisje. Maar dat heb ik wel vaker gedaan op vorige vakanties en toen heb ik nooit dit gehad. en ik heb ook niks vreemds gegeten of gedronken, ook niet allergisch voor zover ik weet.

Groetjes Dastan

Reageer

Bedwantsen zullen het niet. Daar krijg je andere symptomen van. En ook op andere plaatsen. Bovendien zou je vriendin er dan ook last van moeten hebben. Het kan een allergische reactie zijn of toch insectenbeten. Maar moeilijk om daar zo iets over te zeggen.

Reageer
Reageer op: Kleine bultjes in m'n zij die jeuken.
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief