Zoeken Vraag het forum

pijnlijk bultje op mijn kin

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem001

Hallo iedereen,

Ik ben 18 jaar en heb al een paar jaar last van een bultje aan mijn kin. Soms voel je hem nauwelijks en doet die geen pijn. Andere keren doet het wel pijn en zie je het zitten als ik lach. Als ik lach ofzo dan doet het wat pijn.. De pijn komt vaak als ik eraan gekomen ben en dat doe dan een paar dagen pijn.

Jaren terug had ik ook een bultje op mijn arm..
    (6-10 jaar) en die deed ook pijn maar deze had een kleur (precies een blauw plek maar dan een bult) die hebben ze weggesneden. Het was een vetbolletje ofzo..

Nu dat bultje op mijn kin is geen puist want je ziet gewoon mijn huid dat een bolvorm heeft. Het is gewoon mijn huid. Het heeft ook geen kleur ofzo..

Moet ik mij zorgen maken? Danku voor jullie aandacht.

groetjes

5 reacties
    Reageren
    Pien

Hai, waarom ga je niet even naar een dermatoloog? Hier op het forum kunnen we niet zeggen om wat voor bultje het gaat. Misschien een cyste?

Pien

Reageren
    anoniem001

Hey,

ik ben naar een dokter geweest. Hij zei iets over een talgklier en omdat het nogal groot is moet het weg. Nog een litteken erbij. jaj :'(

Reageren
    Anoniem

Hoihoi,

Ik ben geopereerd dus.. Ik heb een liteken voor niks eigenlijk 🙁

Iedereen dacht aan een cyste en voor er werd geopereerd zij de dokter nog amai das een grote cyste.

Wat bleek er kwam vocht uit maar hij zag geen bol of cyste of iets dat er op zou moeten lijken.. De bol is wel weg zij die. Nu heb ik een branderig gevoel.. Waarschijnlijk dat ontsmettingsmiddel..

De dokter zij wel dat het kon terug komen en dat het misschien een cyste was met een dunne rand ofzo.. Ik hoop dat het niet terugkomt..

Reageren
    Anoniem

Nog een vraagje.. Kan dat kwaad als dat nog redelijk wat bloed dat litteken? Ik heb juist gegeten en mijn plakker zie goed rood nu..

Reageren
    Anoniem

alles is okeeeeeeee 😉

Reageren
Reageer op: pijnlijk bultje op mijn kin
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.