Zoeken Vraag het forum

Wondje op teen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Stef alias

Een week geleden had ik mijn teen geschaafd. Het geneest een beetje langzaam en het voelt ongemakkelijk. Het is wel schoon en niet ontstoken zou ik zeggen.
    In de zomer zou ik het zijn beloop laten maar nu zit ik met sokken en komt er toch wat pluis in. Op de foto heb ik net een sodabadje genomen en daarbij zie II ook geen onregelmatigheden. Maandag wil ik er even mee langs de huisarts tenzij er aanleiding is om ermee naar een hap te gaan..willen jullie meedenken? Ik ben overigens geen diabeet.

1 reactie
    Reageren
    Suus

Geen foto,maar als het niet ontstoken is, is er ook geen reden om er mee naar de huisartsenpost te gaan.
    En zou ik ook geen sodabadje gebruiken, dat zorgt alleen maar dat het langer duurt voor het genezen is.
    Droog houden (buiten wassen/douchen na dan) en aan de lucht laten drogen is beter.
    In je sok zou je er een pleister op kunnen doen.

Reageren
Reageer op: Wondje op teen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.