- Anoniemous24 april 2018 om 09:48
Beste Dokter,
Er zit al heel wat jaren een soort wit vlekje op mijn wijsvinger. Weet niet of je het helemaal een vlekje mag noemen maar hij lijkt niet meer weg te gaan. Hij ziet er ook steeds anders uit als ik de positie van mijn vinger verander. Lijkt wel een soort littekenweefsel?
Gewoon uit nieuwschierigheid vraag ik me dus af wat dit is, aangezien het er al jaren zit en niet meer weg lijkt te gaan. De hypochonder in mij denkt er rare dingen over, maar ik weet inmiddels wel dat ik er niet dood aan ga. Ben alleen nieuwschierig wat het wel is.
13 reactiesReagerenAnoniemous24 april 2018 om 09:49John (moderator)
24 april 2018 om 09:50Het zou een klein litteken kunnen zijn
ReagerenAnoniemous25 april 2018 om 10:23Maar littekens kunnen ook rond zijn dan? Heb meerdere littekens op mijn handen maar dat zijn streepjes.
ReagerenJohn (moderator)
25 april 2018 om 10:28dat kan zeker
ReagerenAnoniemous27 april 2018 om 11:38Dit zal er dus waarschijnlijk heel mijn leven blijven zitten dat littekentje? Of kan zoiets nog wegtrekken?
ReagerenJohn (moderator)
27 april 2018 om 12:16Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden
ReagerenAnoniemous30 juli 2018 om 15:05Is ook niet erg, van een litteken ga je niet dood.
ReagerenAnoniemous30 juli 2018 om 15:09Neem aan dat ik me hier geen zorgen meer om hoef te maken??
ReagerenAnoniemous31 juli 2018 om 11:26Laat deze maar zitten. Ik ben wel een hele erge hypochonder als ik denk dat ik dood ga van een litteken! Thanks!
ReagerenAnoniemous31 juli 2018 om 11:27Zeker zo’n miniskuul littekentje haha
ReagerenAnoniemous31 juli 2018 om 11:37Kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat ik soms zover doorsla qua hypochonder zijnde dat ik me druk ga maken om een miniscuul littekentje op mijn vinger? Terwijl heel mijn hand onder littekens zit omdat ik altijd in de supermarkt heb gewerkt en daar maak ik me dan niet druk om…
Tandor verteld mij dat het een litteken is, dus dan zou het toch meteen over moeten zijn. Van littekens ga je niet dood, waarom maak ik me er dan druk om? Wss omdat ik dacht dat littekens alleen mijn streepjes konden zijn! Maar Tandor zegt daarna dat littekens ook rond kunnen zijn. Dus dan zou het goed moeten zijn in mijn hoofd toch? Het is een litteken, littekens kunnen ook rond zijn. Van littekens ga je niet dood, PUNT!??
ReagerenJohn (moderator)
31 juli 2018 om 12:25je hebt een angststoornis… je zou daar eens met een psycholoog over moeten praten
ReagerenJade13 juni 2022 om 00:09Ik heb het ook maar wert ook niet wat het is
Reageren