- Magda24 juli 2025 om 13:58
Hoihoi,
Ik heb net als middageten een bak Roeryoghurt van de Zuivelmeester zitten eten met muesli. Alleen bij de laatste hap proefde ik schimmel!!! Ik ging kijken op de verpakking, shit 6 dagen over datum!!. Met inschenken niets gezien op of in de yoghurt. Gebeurt mij anders nooit, 😵 Gelijk ha gebeld, assistente zei dat het niet gevaarlijk was. Kan gaan overgeven zei ze. Alleen zij weet niet dat ik een zwak immuunsysteem heb. Ook vergeten te zeggen. Nu ben ik bang dat er iets ernstigers daardoorin mijn lichaam gaat gebeuren…. heb voor de zekerheid een droog volkoren puntje erachteraan gegeten ,. Maar het zweet brak mij uit toen ik het proefde eb de datum zag van de yoghurt. Wat kan ik doen?
3 reactiesReageren
Peter (huisarts)
24 juli 2025 om 16:54Eet je nooit schimmelkaas oid?
Reageren
Kan ook geen kwaad….Het lichaam reageert anders wel ( bv met diarree)Magda31 juli 2025 om 10:21Beste Peter,
Ben niet ziek geworden , maar het was een behoorlijke bak yoghurt. Dus ik vraag mij af het dagen later alsnog iets in je lichaam kan veroorzaken.
ReagerenRomy15 januari 2026 om 14:42Nee volgens mij niet. Heb dat ook wel eens gehad. Heel vies maar verder niks
Reageren