- Anoniem4 september 2016 om 08:07
[attachment=5737]20160904_094910.jpg[/attachment]
Ik ben 24 jaar en ik kreeg een tijdje geleden een lichtrood, niet verheven plekje wat daarna een beetje ging vervellen/schilferen. Nu is dat plekje wat lichter geworden maar het zit er nog steeds.. Ik had het volgens mij ook ergens op mn buik, maad dit weet ik niet meer zeker en deze is wel weg. Is dit ernstig en moet ik me zorgen maken? Het lijkt wel of er ook 1 op mijn tepel komt.. De kleine bultjes zijn haarzakjes die zijn geschoren.5 reactiesReagerenAnoniem4 september 2016 om 10:25Dat rode op de foto is niet te zien verder, dat kwam omdat ik het goed op de foto wilde zetten. Ik maak me echt zorgen, als ik op Internet zoek kom ik gelijk bij borstkanker terecht..
ReagerenJohn (moderator)
4 september 2016 om 11:22Met borstkanker heeft dat echt niets te maken.
Reageren
Het kan en schimmelinfectie zijn. Seborroisch eczeem genaamd.
Ga even naar de huisarts en laat ernaar kijken.
De huisarts kan er dan ook meteen iets voor voorschrijvenAnoniem4 september 2016 om 11:35Bedankt voor je reactie Tandor! Het rare vond ik dat het alleen daar zit, verder heb ik het nergens op mijn lichaam.
ReagerenJohn (moderator)
4 september 2016 om 12:33Dat kan wel hoor. Seborroisch eczeem kan heel lokaal zijn
ReagerenAnoniem7 september 2016 om 23:11Een vriendin van mij had hier ook last van, zij is naar de dokter geweest en heeft er een soort shampoo voor gekregen.
Groetjes kiki
Reageren