- Anoniem27 september 2015 om 20:17
hallo ,
ik ben een man van 26 jaar , ik heb sins een 3 a 4 weken geleden een vervelende pijn onder mijn tepel , het is te zeggen , soms doet het pijn ( meer zeur pijn) , ik ben naar de dokter geweest en die zij me dat ze geen tumor / knobbeltje voelde , wel voelde ze een verdikking , verder heeft ze er me niet meer van vertelt , ze zij dat het geen borstkanker ging zijn , maar met 100% zekerheid kon ze dit niet zeggen ( wat mij normaal lijkt ?) , verder zij ze dat ik als ik echt me begon zorgen te maken, dat ik een echo moest laten maken .
Buiten dat , even meer info , de Strengel ? / halve cirkel ? , zit onder mijn linker tepel / tepelhof , wat ik voel voel ik onder mijn rechter tepel ook alleen niet zo fel (niet opgezowllen ?)
Als ik het voel dan voelt het als een lasso? / halve cirkel? , dit voel ik zowel links als rechts alleen links is het “dikker” dan .Iemand raad ? ervaring ? vragen ?
Alvast bedankt 😉
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 september 2015 om 20:25Het kunnen ontstoken melkkliertjes zijn.
Reageren
Ga terug naar de huisarts en laat er eventueel een echo van maken.Anoniem29 september 2015 om 20:52Gaat dit dan na een tijdje weg ?
ReagerenJohn (moderator)
29 september 2015 om 21:27Dat kan. Maar het kan ook zijn dat je een kuurtje met antibiotica nodig hebt.
Reageren