- Anoniem4 december 2013 om 08:32
Toen ik klein (of jonger) was dacht ik nooit na.
Ik heb, toen ik 8 of 9 jaar was ongeveer, een hele lange tijd aan mijn ene tepel gekrabd. Maar dan krabde ik wel altijd totdat het begon te bloeden.
Goed, toen ben ik ermee gestopt na een maandje ofzo en ik heb er geen last van gehad gelukkig. Maar nu keek ik laatst eens naar mezelf in de spiegel en ik keek naar die ene tepel, en die ziet er een beetje anders uit dan de andere “normale” waar ik toen vanaf ben gebleven.
Bij de andere is het gewoon de tepel, en bij degene waar ik toen aan gekrabd heb is er een soort van donker lijntje/kloofje in, waar ik dus elke keer heb gekrabd en waarschijnlijk mijn vel/huid heb weggehaald.
Dus een soort van alsof er daar vel weg is, en nooit teruggekomen en er nu een soort van kloofje zit in m’n tepel.Ik heb niet echt problemen met mijn tepel of borst ofzo, geen jeuk of irritatie en het doet ook geen pijn als ik het aanraak dus ik heb er niet zo’n last van maar ik maak me plots nogal zorgen of dit een scheurtje is en er dus bacterie in kan komen, en of ik beter een dokter kan contacteren hierover?
1 reactieReagerenTandor14 december 2013 om 18:03Heel goed mogelijk dat er dus door het krabben een litteken is ontstaan.
Reageren
Uiteraard kun je altijd even naar je huisarts om het even te laten nakijken.